بایننس ترکیه – دیدار چانگ پنگ ژائو و وزیر دارایی ترکیه

بایننس ترکیه – دیدار چانگ پنگ ژائو و وزیر دارایی ترکیه

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس و وزیر دارایی ترکیه برای بحث در مورد فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال ملاقات کردند. مدیرعامل بایننس Changpeng Zhao روز چهارشنبه به طور مجازی با دکتر نورالدین نباتی وزیر دارایی ترکیه ملاقات کرد تا درباره ارزهای دیجیتال و اکوسیستم بلاک چین گفتگو کند. این نشست در حالی برگزار […]

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس و وزیر دارایی ترکیه برای بحث در مورد فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال ملاقات کردند.

مدیرعامل بایننس Changpeng Zhao روز چهارشنبه به طور مجازی با دکتر نورالدین نباتی وزیر دارایی ترکیه ملاقات کرد تا درباره ارزهای دیجیتال و اکوسیستم بلاک چین گفتگو کند.

این نشست در حالی برگزار می شود که گزارش هایی مبنی بر اینکه این کشور می تواند به زودی بازار ارزهای دیجیتال خود را با قوانین و سیاست های اختصاصی تنظیم کند.

ترکیه همچنین میزبان بخش قابل توجهی از پایگاه کاربران Binance است.

بایننس ترکیه

بایننس ترکیه

طبق پستی از حساب توییتر دکتر نورالدین نباتی، وزیر دارایی ترکیه، این دو در ۲۷ ژوئیه برای بحث در مورد “دارایی های رمزنگاری شده” و “اکوسیستم بلاک چین” ملاقات کردند.

چراکه ترکیه خود را برای مقررات ارزهای دیجیتال آماده می کند تا نوآوری را در حوزه قضایی خود هدایت کند. .

ما یک جلسه مجازی با آقای چانگ پنگ ژائو، موسس بایننس داشتیم . من و آقای ژائو در مورد اکوسیستم بلاک چین و دارایی های رمزنگاری بحث هایی داشتیم.

ترکیه کلید موفقیت بایننس است

بایننس اخیراً یک مرکز خدمات مشتری اختصاصی در ترکیه با هدف ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان در این کشور افتتاح کرده است . زیرا داده های Similarweb نشان می دهد که ترکیه منبع ترافیک شماره یک برای بایننس است.

صرافی ژائو در اروپا و خاورمیانه حضور فزاینده ای پیدا کرده است، اما همیشه در ترکیه کار آسانی نداشته است.

در دسامبر ۲۰۲۱، مقامات Binance را به دلیل عدم رعایت چندین بند در قانون کشور در مورد جلوگیری از شویی عواید ناشی از جرم، ۷۵۰,۰۰۰ دلار جریمه کردند.

طبق مقررات، بایننس نتوانسته اطلاعات شخصی مشتریان خود را شناسایی و تأیید کند.

در همان هفته، اقدامات نظارتی علیه بایننس انجام شد . رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، پیش‌نویس جدیدی از قانون ارزهای دیجیتال این کشور را در بحبوحه مشکلات ناشی از کاهش بی‌سابقه ارزهای فیات این کشور اعلام کرد.

 

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge