صرافی FTX روشی جهت بازگردانی بخشی از دارایی مشتریان Voyager پیشنهاد کرد

صرافی FTX روشی جهت بازگردانی بخشی از دارایی مشتریان Voyager پیشنهاد کرد

صرافی FTX روشی را، جهت بازگردانی بخشی از دارایی دیجیتال مشتریان Voyager زودتر از زمان مورد انتظار، پیشنهاد کرد. صرافی FTX راهی برای بازگرداندن زودهنگام مشتریان Voyager Digital برخی از دارایی های دیجیتال آنها پیشنهاد می کند FTX پیشنهاد می‌کند تمام دارایی‌های دیجیتال Voyager Digital و وام‌های دارایی دیجیتال را بخرد، به جز وام‌هایی که […]

صرافی FTX روشی را، جهت بازگردانی بخشی از دارایی دیجیتال مشتریان Voyager زودتر از زمان مورد انتظار، پیشنهاد کرد.

صرافی FTX راهی برای بازگرداندن زودهنگام مشتریان Voyager Digital برخی از دارایی های دیجیتال آنها پیشنهاد می کند

FTX پیشنهاد می‌کند تمام دارایی‌های دیجیتال Voyager Digital و وام‌های دارایی دیجیتال را بخرد، به جز وام‌هایی که به Three Arrows Capital می‌دهد.

البته همچنان مشکل Voyager Digital باقی می‌ماند.

FTX و Alameda Ventures می‌خواهند به مشتریان Voyager Digital فرصتی برای راه‌اندازی یک حساب FTX جدید با موجودی نقدی باز که با توزیع اولیه بخشی از ادعاهای ورشکستگی آنها تأمین می‌شود، ارائه دهند.

برای انجام این کار، Alameda Ventures گفت که مایل است تمام دارایی‌های دیجیتال Voyager و وام‌های دارایی دیجیتال را بخرد، به استثنای وام‌های Three Arrows Capital (3AC).

نامه ای از یک نماینده حقوقی FTX و Alameda Ventures توضیح داد که مشتریان Voyager Digital که ایجاد حساب FTX را انتخاب نکرده اند، حقوق خود را در روند ورشکستگی حفظ خواهند کرد، اما بازپرداخت زودهنگام دریافت نخواهند کرد.

صرافی FTX

صرافی FTX

پذیرش این پیشنهاد، مشتریان وویجر دیجیتال را در برابر استهلاک دارایی‌های رمزنگاری که در حال حاضر به آنها دسترسی ندارند محافظت می‌کند، زیرا بازپرداخت دارایی‌های دیجیتالی آن‌ها بر اساس ارزش آن‌ها در ۵ جولای خواهد بود.

پس از راه‌اندازی یک حساب FX، مشتریان Voyager Digital می‌توانند به تجارت رمزنگاری خود ادامه دهند یا بلافاصله حساب‌های خود را نقد کنند.

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار و مدیر عامل FTX گفت:

هدف پیشنهاد مشترک ما کمک به ایجاد یک راه بهتر برای حل و فصل یک تجارت رمزنگاری ورشکسته است.

راهی که به مشتریان امکان می دهد نقدینگی زودهنگام به دست آورند و بخشی از دارایی های خود را پس بگیرند بدون اینکه آنها را مجبور به حدس و گمان در مورد نتایج ورشکستگی کنند و یک طرفه رفتار کنند.

علاوه بر خرید دارایی‌های دیجیتال Voyager Digital و وام‌های دارایی دیجیتال به ارزش بازار، FTX تمام اطلاعات مشتریان خود را با پرداخت ۱۵ میلیون دلار به دست می‌آورد و علائم تجاری و سایر دارایی‌های معنوی را نیز دریافت می‌کند.

FTX همچنین ادعای وام ۷۵ میلیون دلاری خود را علیه Voyager Digital رد خواهد کرد.

FTX از وویجر دیجیتال می‌خواهد تا سه‌شنبه به این پیشنهاد پاسخ دهد، با توجه به دریافت تایید سریع از دادگاه ورشکستگی و بستن معامله تا ۱۷ آگوست.

وجوه ۳AC همچنان توسط Voyager Digital قابل بازیابی است و مشتریان آن جداگانه دریافت خواهند کرد.

 

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge