مزایای بیت کوین کش

مزایای بیت کوین کش

مزایای بیت کوین کش   بازده بیت کوین کش همانطور که جلوتر بیان کردیم، حداکثر اندازه بلاک بیت کوین ۱ مگابایت و این ارز دیجیتال ۸ مگابایت است. طبیعتاً داشتن بلاکی بزرگتر باعث می‌شود تراکنش‌ها با سرعت بیشتری تائید و پردازش شوند. مورد پذیرش در صرافی‌های اصلی کریپتو این ارز دیجیتال تقریباً در تمام صرافی‌های […]

مزایای بیت کوین کش

مزایای بیت کوین کش

مزایای بیت کوین کش

 

  • بازده بیت کوین کش

همانطور که جلوتر بیان کردیم، حداکثر اندازه بلاک بیت کوین ۱ مگابایت و این ارز دیجیتال ۸ مگابایت است.

طبیعتاً داشتن بلاکی بزرگتر باعث می‌شود تراکنش‌ها با سرعت بیشتری تائید و پردازش شوند.

  • مورد پذیرش در صرافی‌های اصلی کریپتو

این ارز دیجیتال تقریباً در تمام صرافی‌های برتر کریپتوکارنسی مورد پذیرش است و این موضوع،

سهولت در استفاده و راحتی خرید و فروش این کوین را نشان می‌دهد.

  • هزینه‌ کمتر و زمان انتقال کوتاه‌تر

این ارز دیجیتال دارای هزینه نقل و انتقالات کمی است

 (در حدود ۰٫۲۰ دلار به ازای هر تراکنش)

و با سرعت بیشتری

 (به نسبت BTC)

تراکنش‌ها را انجام می‌دهد و دیگر نیازی نیست مانند بیت کوین ۱۰ دقیقه برای تائید یک

تراکنش صبر کنید. در نتیجه این کریپتوکارنسی قادر است تراکنش‌های بیشتری را در ثانیه مدیریت کند.

معایب بیت کوین کش

  • بیت کوین کش بسیار متمرکز است و تعداد استخرهای آن در حال حاضر محدود است. این موضوع می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد چراکه آینده‌ی این ارز به شدت وابسته به این چند استخر است.

  • به دلیل افزایش نگرانی‌ها در خصوص تمرکز این ارز دیجیتالص و نام تجاری‌اش، این کوین هنوز نتوانسته تمایزی بین خود و ارز دیجیتال بیت کوین ایجاد کند و این موجب کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به این کریپتوکارنسی شده است.

  • سرمایه‌گذاران هنوز این ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی بلندمدت در نظر نمی‌گیرند و از آن بیشتر به عنوان یک ابزار کوتاه‌مدت استفاده می‌کنند. به همین دلیل، فعلا این کریپتوکارنسی آینده‌ای مبهم و نامشخص دارد.

  • این ارز دیجیتال نرخ پذیرش و مخاطبان کمتری نسبت به بیت کوین دارد و این باعث شده در هنگام معاملات، بیت کوین کش از جفت‌های معاملاتی کمتری برخوردار باشد.

در چه مواردی می‌توان از بیت کوین کش استفاده کرد؟

  • ارسال و دریافت

یک ویژگی مهم بیت کوین کش این است که شما می‌توانید مستقیماً آن را از فردی دریافت و یا به شخص دیگری ارسال کنید (با هزینه‌ی تراکنش بسیار پایین). در واقع برای نقل و انتقال آن نیازی به شخص ثالث قابل اعتماد مانند بانک یا واسطه نیست. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما قصد دارید مبلغی را به آن سر دنیا با وجود تمام محدودیت‌ها ارسال کنید.

  • روش پرداخت

درست همانند بیت کوین، می‌توانید از این کریپتوکارنسی به عنوان یک روش پرداخت استفاده کنید. از آنجایی که بیت کوین کش به نسبت بیت کوین ارزی نسبتاً جدید است، مورد پذیرش اندکی واقع شده و استفاده از آن به عنوان یک روش پرداخت هنوز رایج نشده است.

  • سرمایه‌گذاری

در آخر هم، این کریپتوکارنسی را می‌توان به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. قیمت این کریپتوکارنسی همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، دچار نوسان زیادی است که سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت می‌توانند از این فرصت برای کسب درآمد بهره ببرند.

 “همیشه به یاد داشته باشید، فقط به میزانی سرمایه‌گذاری کنید که توان از دست دادن آن را دارید”.

مزایای بیت کوین کش

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge