اینپوت اوتپوت گلوبال (IOG) اخبار جدیدی را به اشتراک می‌گذارد

اینپوت اوتپوت گلوبال (IOG) اخبار جدیدی را به اشتراک می‌گذارد

کاردانو: اینپوت اوتپوت گلوبال (IOG) جدیدترین ها را در مورد واسیل و آنچه بعد از آن انتظار می رود به اشتراک می گذارد ارتقاء واسیل که بسیار مورد انتظار بود اکنون کمی کمتر از یک هفته تا استقرار آن در شبکه اصلی فاصله دارد. علاوه بر ویژگی های جدید پلوتوس ورژن ۲، هدف این به […]

کاردانو: اینپوت اوتپوت گلوبال (IOG) جدیدترین ها را در مورد واسیل و آنچه بعد از آن انتظار می رود به اشتراک می گذارد

ارتقاء واسیل که بسیار مورد انتظار بود اکنون کمی کمتر از یک هفته تا استقرار آن در شبکه اصلی فاصله دارد. علاوه بر ویژگی های جدید پلوتوس ورژن ۲، هدف این به روز رسانی افزایش و بهبود قابلیت های کاردانو است. خط لوله انتشار با هدف به حداکثر رساندن ظرفیت و توان شبکه اجرا خو‌اهد شد‌. در ۲۲ سپتامبر، یک تیم مشترک بنیاد اینپوت اوتپوت گلوبال / کاردانو واسیل را در سطح پروتکل با استفاده از ترکیب کننده هارد فورک پیاده سازی می کند.

اینپوت اوتپوت گلوبال
یک دوره بعد، در ۲۷ سپتامبر، توسعه‌دهندگان می‌توانند از ویژگی‌های جدید (از جمله پشتیبانی از گره و CLI برای ورودی‌های مرجع، داده‌های درون خطی، اسکریپت‌های مرجع و خروجی‌های وثیقه)، همراه با مدل جدید هزینه پلوتوس استفاده کنند.
در اینجا پستی از من در مورد اینکه چگونه ارتقاء واسیل کاردانو را (یک پلتفرم قرارداد هوشمند بسیار غیرمتمرکز، بدون بریدگی، بدون قفل، بسیار مایع اثبات سهام ساخته شده برای بسیاری از افراد و نه تعداد کمی) حتی بهتر می‌کند وجود دارد…

سه معیار تازه مشخص شد‌ه

اینپوت اوتپوت گلوبال (IOG) می گوید در حال حاضر بر اساس سه معیار: گره، تبادل و آمادگی دی اپز ردیابی می کند. جامعه SPO اولین کسی بود که آمادگی را با ۹۸٪ از بلوک‌ها که در حال حاضر توسط گره واسیل ۱.۳۵.۳ ایجاد می‌شوند، مشخص کرد،
که بسیار فراتر از حداقل معیار ۷۵٪ تعیین‌شده است. همچنین نقدینگی بورس نزدیک به ۶۰ درصد ا‌ست و چند تا از صرافی های برتر تایید شد‌‌ه که آماد‌ه هستند یا در مرحله ارتقا هستند.
تیم تبادل بنیاد کاردانو انتظار دارد که این رقم تا زمان ارتقا به آستانه ۸۰ درصد نزدیک شود.
کاربرانی که ای دی ای خود را در صرافی‌ها نگه می‌دارند، در صورتی که صرافی مورد نظر آنها سیستم خود را در زمان ارتقاء شبکه به‌روزرسانی نکرده باشد، ممکن است با وقفه در سرویس مواجه شوند.
به گفته اینپوت اوتپوت گلوبال، این شرکت از نزدیک با تعدادی از پروژه های برتر دی اپ برای نظارت بر آمادگی آنها همکاری کرد‌‌ه است و در حال حاضر اعداد امیدوار کنند‌ه هستند.
جامعه فنی اخیراً رأی گیری برای تعیین آمادگی برای ۲۲ سپتامبر انجام داد. با توجه به بازخورد مثبت، تاریخ ارتقاء شبکه اصلی تعیین شد.

مراحل بعدی

بر اساس گزارش ‌Excharge اینپوت اوتپوت گلوبال بیان می کند که چند چیز باید قبل از هارد فورک برنامه ریزی شد‌ه رخ دهد. آزمایش اولیه واسیل مستلزم ایجاد واسیل دونت بود که از آن زمان منسوخ شد‌ه است.
پلت فرم توسعه چابک جامعه که به جلو حرکت می کند، محیط پیش نمایش جدید خواهد بود، با محیط پیش تولید بیشتر شبیه شبکه اصلی. قبل از انشعاب سخت شبکه اصلی، ارتقاء به محیط پیش تولید باید موفقیت آمیز باشد.
آی او جی در ادامه به بحث در مورد برنامه استقرار می پردازد. محیط پیش تولید در ۱۹ سپتامبر به دوران واسیل/باببیج خواهد رسید.
پیشنهاد ارتقا شبکه اصلی واسیل نیز باید تا این تاریخ ارسال شود.
رویداد هارد فورک مین نت برای ۲۲ سپتامبر برنامه ریزی شد‌ه است.
در ۲۴ سپتامبر، عملکرد جدید و مدل هزینه پلوتوس در محیط پیش تولید در دسترس قرار می گیرد و تا ۲۷ سپتامبر در شبکه اصلی پخش می شود.
همچنین بخوانید:

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge