بیت کوین تا ۲۰۲۳ به ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌رسد

بیت کوین تا ۲۰۲۳ به ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌رسد

یک معامله گر محبوب ارزهای رمزپایه پیش بینی کرده است که بیت کوین (BTC) پرچمدار سال آینده پس از یک رشد غیرمنتظره که به آن کمک کرد تا از مرز شش رقمی پیشی بگیرد، قبل از بازگشت بازار نزولی در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، به بالاترین حد خود خواهد رسید. به گفته این تحلیلگر […]

یک معامله گر محبوب ارزهای رمزپایه پیش بینی کرده است که بیت کوین (BTC) پرچمدار سال آینده پس از یک رشد غیرمنتظره که به آن کمک کرد تا از مرز شش رقمی پیشی بگیرد، قبل از بازگشت بازار نزولی در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، به بالاترین حد خود خواهد رسید.

به گفته این تحلیلگر مستعار معروف به Credible Crypto، طبق گزارشات،بیت کوین می تواند تا سال آینده در میان یک افزایش غیرمنتظره به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد.

معامله‌گر در مورد پیش‌بینی‌های خود توضیح چندانی نداد اما خاطرنشان کرد که انتظار می‌رود پس از چنین افزایشی، بازار نزولی پیش‌بینی شود.

هنوز منتظر یک ATH جدید و شش رقمی BTC تا سال ۲۰۲۳ هستیم .

معتقدیم که احتمالاً در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ و در اعماق یک بازار نزولی بزرگ‌تر از آنچه که در آن زمان تاکنون دیده‌اند، به مسیر خود برمی‌گردیم.

آفرین به کالیو اگر او درست می‌گوید و من اشتباه می‌کنم، زمان نشان می‌دهد.

بیت کوین در زمان نگارش این خبر، پس از کاهش از ۷۰،۰۰۰ دلار بالاترین قیمت تاریخ در سال گذشته، در حدود ۲۰۵۰۰ دلار معامله می شود.

بیت کوین

بیت کوین

کریپتوکارنسی به دلیل عوامل کلان اقتصادی گسترده‌تر از جمله افزایش نرخ‌های بهره و احساس ریسک در میان سرمایه‌گذاران، و همچنین موجی از اخراج و توقف برداشت در فضای ارزهای دیجیتال، کاهش یافته است.

در توییت دیگری، Credible Crypto پذیرش ارزهای دیجیتال امروزی را با اینترنت در روزهای اولیه آن مقایسه کرد و طبق گزارشات اشاره کرد که اینترنت در سال ۱۹۹۶ ۷۷ میلیون کاربر و در سال ۲۰۰۰ ۴۱۲ میلیون کاربر داشت.

این گزارش اضافه کرد که تا سال ۲۰۱۰، اینترنت ۱.۹۸ میلیارد کاربر داشت و اکنون به ۴.۹ میلیارد کاربر رسیده است.

در ژوئن ۲۰۲۱، این گزارش می گوید که تعداد کاربران جهانی ارزهای دیجیتال به ۲۲۱ میلیون نفر رسیده است.

استفاده از اینترنت از ۷۷ میلیون در سال ۱۹۹۶ به ۴۱۲ میلیون در سال ۲۰۰۰ افزایش یافت.

تعداد کاربران جهانی ارزهای دیجیتال در ژوئن ۲۰۲۱ به ۲۲۱ میلیون نفر رسید.

نکته قابل توجه، همانطور که در گزارشات آمده است، تعداد کاربران فعال ارزهای دیجیتال در بانک آمریکا بیش از ۵۰ درصد از اوج خود در طول اوج رشد بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته است.

زیرا قیمت ارزهای دیجیتال افت کرده و بیت کوین بدترین سه ماهه خود را در بیش از یک دهه گذشته به ثبت رسانده است.

یکی دیگر از تحلیلگران محبوب کریپتو، Kaleo، اخیراً به اشتراک گذاشت که بر اساس عملکرد ارز دیجیتال و رویداد نصف شدن بعدی آن، قیمت بیت کوین بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته و به ۱۱۰۰۰۰ دلار طی چند سال آینده معامله می شود.

با این حال، قبل از افزایش قیمت، او می بیند که BTC به صورت جانبی معامله می شود.

مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس فاش کرد که او معتقد است بیت کوین می تواند بر اساس تعدادی از عوامل در مسیر “یکی از بزرگترین بازارهای صعودی در تاریخ” قرار گیرد، یا رمزارز می تواند “آزمایشی ناموفق در روند زائد شدن” باشد.

به گفته مک‌گلون، بیت‌کوین به «کاهش مشابهی در سال ۲۰۱۸» نزدیک می‌شود، که پایان یک بازار نزولی یک ساله بود که شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال از حدود ۱۹۰۰۰ دلار به ۳۲۰۰ دلار بود.

تحلیل مک‌گلون بر اساس داده‌های شاخص بلومبرگ گلکسی کریپتو و میانگین متحرک ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای این ارز دیجیتال پرچم‌دار بود.

 

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge