جان دیتون علت اوراق بهادار محسوب شدن اتریوم را بیان میکند

جان دیتون علت اوراق بهادار محسوب شدن اتریوم را بیان میکند

شکایت اکس آر پی: جان دیتون استدلال میکند که چرا کمیسیون اوراق بهادار اگر اتریوم را جزء اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌کرد، «اشتباه» می‌کرد. بنیانگذار کریپتو لاو، جان دیتون معتقد است که کمیسیون اوراق بهادار اگر اتریوم را به عنوان امنیت برچسب گذاری می کرد، اشتباه می کرد. دلیلی که او بیان می کند این است […]

شکایت اکس آر پی: جان دیتون استدلال میکند که چرا کمیسیون اوراق بهادار اگر اتریوم را جزء اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌کرد، «اشتباه» می‌کرد.

بنیانگذار کریپتو لاو، جان دیتون معتقد است که کمیسیون اوراق بهادار اگر اتریوم را به عنوان امنیت برچسب گذاری می کرد، اشتباه می کرد.

دلیلی که او بیان می کند این است که اتریوم مانند اکس آر پی یک کد الفبایی است. اگر کمیسیون اوراق بهادار به خود اتریوم برچسب امنیتی بزند، اشتباه است.
جان دیتون
بر اساس گزارش Excharge، بنیانگذار کریپتو لاو همچنین بر این عقید‌ه است که ارزهای رمزنگاری شد‌ه مانند اکس آر پی، اتریوم، الگو، ای دی ای، اکس ال ام و سایرین که بین ۵ تا ۱۰ سال معامله شد‌ه اند، باید به عنوان کالا تلقی شوند، نه اوراق بهادار.
در دسامبر ۲۰۲۰، کمیسیون بورس و اوراق بهادار شکایتی علیه آزمایشگاه ریپل تنظیم کرد و مدعی شد
که این شرکت و مدیران آن ۱.۳ میلیارد دلار اکس آر پی را در یک عرضه اوراق بهادار ثبت نشده فروخته اند.
در دعوای حقوقی در حال انجام، ریپل استدلال می کند که اکس آر پی نباید به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی شود، که آن را تحت نظارت بیشتر نظارتی قرار می دهد.
در مرکز شکایت ریپل، سخنرانی ویلیام هینمن، مقام سابق SEC در سال ۲۰۱۸ است که بیان می‌کند اتریوم یک امنیت نیست.
به گفته ریپل، مدارک مورد نیاز است تا ثابت کند که شرکت هیچ اشتباهی انجام نداده و SEC خودسرانه برندگان و بازندگان را در بازار نوپای ارزهای دیجیتال انتخاب کرد‌ه است.

نگرانی های نظارتی

بنیانگذار کریپتولاو در یک رشته توییت، بر این گما‌نه زنی ها تاکید می کند که کمیسیون اوراق بهادار ممکن است پس از حرکت به سمت اثبات سهام یا “ادغام”، اتریوم را دنبال کند.
جان دیتون نوشت: “آیا اتریوم از جنسلر ایمن است؟ انتقال اتریوم به اثبات سهام در ماه سپتامبر یک شرط خطرناک برای تمرکززدایی است که می تواند چشمان تنظیم کننده ها را به خود جلب کند. آیا واقعاً می توانیم شکایت جنسلر از اتریوم را پس از انتقال به اثبات سهم رد کنیم؟”
وی افزود: “بعضی از این نگرانند که جنسلر به دلیل فشار فزاینده ای که خواستار تحقیقات IG است،
به دنبال اتریوم باشد.” دلیل دیگری که برخی معتقدند جنسلر ممکن است به دنبال اتریوم باشد،
تلاش برای کاهش این ادعا است که کمیسیون اوراق بهادار در حال انتخاب برندگان و بازندگان از طریق “اجرای انتخابی” است.
این پس از آن صورت می گیرد که کمیسیون اوراق بهادار در جلسه استماع کنگره شهادت داد که “در اجرای انتخابی شرکت نمی کند”.
جان دیتون به پرونده ای اشاره کرد که SEC علیه دراگون چین ، یک توکن ERC 20 که توسط شبکه اتریوم اداره می شود، تشکیل داد.
بنیانگذار کریپتو از نظرات اخیر ویتالیک بوترین، خالق اتریوم ابراز نارضایتی کرد. در حالی که او تضاد منافع در مورد پاس رایگان اتریوم را نیز برجسته کرده بود،
جان دیتون می‌گوید که این موضوع هنوز باعث نمی‌شود SEC به دنبال اتریوم و بنیان‌گذاران آن باشد.
او می‌گوید: «امروزه اتریوم یک امنیت نیست حتی پس از ادغام، فقط به این دلیل که ممکن است بیشتر از اکس آر پی یا سایر توکن‌ها یک امنیت به نظر برسد، آن را تبدیل به یک امنیت نمی‌کند.»
همچنین بخوانید:

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge