جریان ورودی اکس آر پی (XRP) در یک هفته سه برابر می‌شود

جریان ورودی اکس آر پی (XRP) در یک هفته سه برابر می‌شود

اکس آر پی (XRP) جریان ورودی را در یک هفته سه برابر می کند، علی رغم بازار نزولی قوی باقی می ماند کوین شیرز گزارش داد، علیرغم جریان های ضعیف سرمایه به محصولات ارز دیجیتال، اکس آر پی شاهد افزایش سه برابری در جریان ورودی بوده است. در حالی که هفته قبل شاهد ورود سرمایه […]

اکس آر پی (XRP) جریان ورودی را در یک هفته سه برابر می کند، علی رغم بازار نزولی قوی باقی می ماند

کوین شیرز گزارش داد، علیرغم جریان های ضعیف سرمایه به محصولات ارز دیجیتال، اکس آر پی شاهد افزایش سه برابری در جریان ورودی بوده است.

جریان ورودی اکس آر پی (XRP)
در حالی که هفته قبل شاهد ورود سرمایه ۱۰۰,۰۰۰ دلاری به محصولات کریپتو متمرکز بر اکس آر پی بودیم، این بار قبلاً ۳۰۰,۰۰۰ دلار بود.
اکس آر پی یکی از معدود محصولات ارزهای دیجیتال است که در شش هفته گذشته به جذب سرمایه ادامه داد‌ه است.
علیرغم پویایی منفی بازار و دعوای حقوقی کمیسیون اوراق بهادار علیه ریپل، با برنامه های تنظیم کننده برای شناسایی اکس آر پی به عنوان یک امنیت، این پروژه همچنان سرپا باقی می ماند.
وجوه ورودی به محصولات مبتنی بر اکس آر پی نیز ماهانه ۵۰۰,۰۰۰ دلار افزایش می یابد. سال به سال، داده ها حتی بهتر است، با مازاد ۸.۵ میلیون دلار.

دارایی های کریپتو در هفته گذشته جریان یافت

بر اساس گزارش Excharge علاوه بر اکس آر پی، محصولات کریپتو متمرکز بر بیت‌کوین، بیت‌کوین کوتاه، سولانا و کاردانو نیز دارای ارزش جریان وجوه مثبت بودند. نتیجه کلی هفته ۷.۳ میلیون دلار مازاد جریان صندوق بود که اولین بار در شش هفته گذشته بود.
علیرغم مقادیر مثبت، تحلیلگر کوین شیرز به احساسات متفاوت در بازار کریپتو و همچنین عدم تعامل بین سرمایه گذاران اشاره می کند. همین امر در ورود همزمان وجوه به خود بیت کوین و نوع شرت آن منعکس می شود.
علاوه بر این، شایان ذکر است که دومین خروجی هفتگی متوالی ۱۵.۴ میلیون دلار از اتریوم، بازتابی از دیدگاه سرمایه گذاران در مورد انتقال بلاک چین به اجماع اثبات سهام است.
این تحلیلگر تاکید می کند که علاقه مندان به کریپتو در بازار فعلی محتاط هستند.
همچنین بخوانید:

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge