دفاتر امارت دبی در حال انتقال به متاورس!

دفاتر امارت دبی در حال انتقال به متاورس!

دولت دبی در حال آماده‌سازی بخشی از دفتر های خود در متاورس است. این امارت در حال حاضر به دنبال اشخاص ثالث است تا به آن کمک کنند تا انتقال برخی از بخش‌های دفاتر امارات دبی را به دنیای مجازی را ترتیب دهد . دبی، اماراتی که بخشی از امارات متحده عربی است، برخی از […]

دولت دبی در حال آماده‌سازی بخشی از دفتر های خود در متاورس است. این امارت در حال حاضر به دنبال اشخاص ثالث است تا به آن کمک کنند تا انتقال برخی از بخش‌های دفاتر امارات دبی را به دنیای مجازی را ترتیب دهد .

دبی، اماراتی که بخشی از امارات متحده عربی است، برخی از بخش‌های دولتی خود را به متاورس می‌برد تا به کاربران اجازه دهد در آینده اقداماتی را در این امکانات انجام دهند. انتقال دفاتر امارت دبی به متاورس گام بعدی برای کشور خواهد بود که پیش تر استراتژی متاورس دبی خود را ارائه کرده است تا این فناوری را به عنوان بخش گرانبهایی از آینده امارت قرار دهد.

شراد آگاروال، مدیر ارشد متاورس سایبر گیر، یک شرکت متاورس مستقر در دبی، در یک رویداد محلی با موضوع متاورس در مورد این فرآیند صحبت کرد. او بیان کرد:

ما درخواست‌های زیادی را از ادارات و وزارتخانه‌های دولتی دریافت کرده‌ایم تا آنها را به Metaverse فعال کنیم. فقط زمان زیادی است که دبی به مرکز ارزهای دیجیتال و متاورس جهان تبدیل شود.

دفاتر امارت دبی

دفاتر امارت دبی

اما ساختن این مناطق و استقرار عملکرد آنها زمان بر است. آگاروال ادامه داد:

کار سختی در کار است، بنابراین باید تصمیم بگیرید که چه خدماتی را می‌خواهید ارائه دهید و مدل کسب‌وکار و سپس انجمنی را که در دنیای فیزیکی وجود دارد انتخاب کنید.

دبی از کشورهایی بوده است که برنامه ای جهانی برای تبدیل متاورس به صنعتی سودآور در آینده در نظر گرفته است. استراتژی متاورس دبی، گروهی از دستورالعمل‌ها که هدف آن کمک ۱ درصدی متاورس به تولید ناخالص داخلی کشور برای سال ۲۰۳۰ است، هدف آن ارائه ۴۲۰۰۰ شغل مجازی تا همان سال است. کشورهای دیگری مانند کره جنوبی نیز سرمایه گذاری زیادی برای توسعه صنعت متاورس خود انجام می دهند و ۱۷۷ میلیون دلار برای این تلاش اختصاص می دهند.

در حالی که برخی نمی توانند جذابیت متاورس را برای دبی ببینند، آگاروال در مورد یکی از کاربردهایی که فناوری متاورس می تواند در آینده داشته باشد توضیح داد:

دبی بازار املاک و مستغلات بزرگی دارد. در آینده، مردم می توانند مانند سوپرمن به یک جامعه پرواز کنند، به ویلاها نگاه کنند و ویلاها را مشاهده کنند و همچنین دکوراسیون داخلی را به دلخواه خود پیکربندی کنند. هنگامی که آنها راضی شدند، می توانند به صورت دیجیتال پرداخت کنند.

رگولاتور دارایی مجازی کشور جدیدا فعالیت خود را در متاورس راه اندازی کرده و یکی از پیشگامان این فضا است.

همچنین بخوانید:

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge