قانون جدید برای کارمندانی که NFT دارند

قانون جدید برای کارمندانی که NFT دارند

آژانس اخلاق ایالات متحده قانون جدید برای کارمندانی که NFT دارند صادر می کند قانون جدید برای کارمندانی که NFT دارند : دفتر اخلاق دولتی، که بر قوه مجریه نظارت دارد، دستورالعمل جدیدی را برای پرونده‌کنندگان افشای مالی عمومی که مالک NFT هستند، منتشر کرد. طبق مشاوره حقوقی، پرونده‌ها باید NFT‌هایی را گزارش کنند که […]

آژانس اخلاق ایالات متحده قانون جدید برای کارمندانی که NFT دارند صادر می کند

قانون جدید برای کارمندانی که NFT دارند :

دفتر اخلاق دولتی، که بر قوه مجریه نظارت دارد، دستورالعمل جدیدی را برای پرونده‌کنندگان افشای مالی عمومی که مالک NFT هستند، منتشر کرد.

طبق مشاوره حقوقی، پرونده‌ها باید NFT‌هایی را گزارش کنند که بیش از ۱۰۰۰ دلار ارزش دارند یا بیش از ۲۰۰ دلار درآمد سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌اند.

کارمندانی که NFT دارند

کارمندانی که NFT دارند

طبق مشاوره حقوقی جدید دفتر اخلاق دولتی، کارمندان شاخه اجرایی ایالات متحده که دارای NFT هستند، باید دارایی هایی را که برای سرمایه گذاری یا درآمد تولیدی در اختیار دارند، افشا کنند که ارزش آنها بیش از ۱۰۰۰ دلار است.

این دفتر بر کارمندان شاخه اجرایی در کاخ سفید و بیش از ۱۳۰ سازمان دولتی نظارت دارد.

توصیه برای کارمندانی که افشای مالی عمومی را ارائه می کنند، پس از اینکه بازار NFT در ابتدای سال به اوج خود رسید، ارائه می شود.

توصیه جدید بر NFT ها و NFT های کسری متمرکز است که به شکل «اثر هنری مجازی، موسیقی، فایل های ویدیویی، کارت های تجاری، املاک دیجیتال یا اقلام در دنیای مجازی» ارائه می شوند.

بر اساس این توصیه که توسط مدیر OGE Emory A. Rounds III در روز دوشنبه منتشر شد، پرونده‌کنندگان افشای مالی عمومی باید NFT‌هایی را گزارش کنند که بیش از ۱۰۰۰ دلار ارزش دارند یا بیش از ۲۰۰ دلار درآمد سرمایه‌گذاری دارند.

با ثبت نام، با شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما موافقت می کنید

مشاوره می گوید که بایگانی های افشای مالی عمومی باید خرید، فروش و مبادله NFT های کلکسیونی و F-NFT هایی را که به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط هستند، افشا کنند.

فایل‌ها نیازی به گزارش دارایی‌هایی ندارند که برای سرمایه‌گذاری یا درآمد تولید نگهداری نمی‌شوند، و در عوض برای استفاده شخصی، خانوادگی یا خانگی نگهداری می‌شوند.

این دفتر قبلاً گفته بود سایر اقلام خانگی مانند مبلمان، لباس و اقلام فاسدشدنی خریداری شده برای استفاده خانوادگی قابل گزارش نیستند.

این دفتر یک آزمون هفت قسمتی را برای تعیین اینکه آیا NFT برای استفاده شخصی یا سرمایه گذاری برگزار می شود، ارائه کرد.

این آزمون می‌پرسد که آیا NFT به دلایل شخصی یا زیبایی‌شناختی خریداری شده است یا خیر، و اینکه آیا در درجه اول به دلیل ارزش بالقوه‌اش خریداری شده است یا خیر.

 

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge