قیمت اکس آر پی 10 درصد صعود کرد

قیمت اکس آر پی 10 درصد صعود کرد

قیمت اکس آر پی در 24 ساعت گذشته 10 درصد صعود کرد زیرا ریپل به دنبال شکست دادن کمیسیون اوراق بهادار با آرگومان ها است. قیمت اکس آر پی 10 درصد صعود کرد و از 10 ارز دیجیتال برتر در سود پیشی گرفت. در زمان انتشار، اکس آر پی با 0.38 دلار تغییر کرد که […]

قیمت اکس آر پی در 24 ساعت گذشته 10 درصد صعود کرد زیرا ریپل به دنبال شکست دادن کمیسیون اوراق بهادار با آرگومان ها است.

قیمت اکس آر پی 10 درصد صعود کرد و از 10 ارز دیجیتال برتر در سود پیشی گرفت. در زمان انتشار، اکس آر پی با 0.38 دلار تغییر کرد که 9.67 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت.

قیمت اکس آر پی

جالب اینجاست که اکس آر پی تنها دارایی رمزنگاری است که هفتگی ۷ درصد افزایش یافت، در حالی که آنهایی که در ۱۰ رتبه برتر هستند در هفت روز قبل ضرر کرد‌ند.

پس از فروش کریپتو در بازار کریپتو در آغاز هفته، اکس آر پی در 19 سپتامبر به 0.339 دلار کاهش یافت. پس از آن، اکس آر پی به بالاترین سطح 0.392 دلار در همان روز رسید.

بر اساس گزارش Excharge ریپل با این استدلال که ارز رمزنگاری شده اکس آر پی آن یک امنیت در صلاحیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیست، به دنبال شکست شکایتی است که توسط آژانس مطرح شده است.

در آخر هفته، ریپل درخواستی را به دادگاه فدرال در منهتن ارائه کرد و خواستار رد پرونده قبل از محاکمه شد.

از آنجایی که هیچ «قرارداد سرمایه‌گذاری» وجود نداشت که به سرمایه‌گذاران حقوق بدهد یا ناشر را وادار کند

که به نفع آنها عمل کند، ریپل ادعا کرد که اکس آر پی نمی‌تواند به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شود.

شکایت کمیسیون اوراق بهادار

کمیسیون اوراق بهادار در شکایتی که در سال 2020 ارائه شد، ریپل را به جمع آوری وجوه از طریق اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرد.

این شکایت ممکن است بر ده ها سکه دیجیتال دیگر تأثیر بگذارد و پیش بینی می شود که به روشن شدن توانایی آژانس برای تنظیم ارزهای دیجیتال کمک کند.

ریپل مدعی است که هیچ اشتباهی انجام نداده است و کمیسیون اوراق بهاداردر حال انتخاب برندگان و بازندگان در فضای نوپای کریپتو است.

ریپل همچنین استدلال کرد که کمیسیون اوراق بهادارنمی تواند اکس آر پی را تنظیم کند زیرا یک وسیله مبادله است یک ارز مجازی که در معاملات بین المللی و داخلی استفاده می شود و نه یک اوراق بهادار.

جان دیتون، بنیانگذار کریپتو لاو، به کسری در تصمیمات قضاوت خلاصه کمیسیون اوراق بهاداراشاره می کند، “بدون شک، آشکارترین چیزی که در پیشنهاد کمیسیون اوراق بهاداربرای قضاوت خلاصه وجود ندارد چیست؟

کمیسیون اوراق بهاداربه یک متخصص تکیه نمی کند. کمیسیون اوراق بهاداروجود ندارد. شهادت متخصص در تلاش برای اثبات همبستگی قیمت بین تلاش‌های ریپل و قیمت اکس آر پی .”

در به‌روزرسانی‌های اخیر جیمز کی فیلان، «کمیسیون اوراق بهادارمی‌گوید که هیچ موضعی در مورد ارسال خلاصه‌ای از آمیکوس توسط اتاق بازرگانی دیجیتال اتخاذ نمی‌کند،

اما می‌خواهد پاسخ دهد و ممکن است در صورت مجاز بودن بریف‌های اضافی آمیکوس، زمان یا صفحات بیشتری درخواست کند».

فیلان خاطرنشان می‌کند: «این خط آخر در خلاصه، به وضوح تهدیدی برای جان دیتون، بنیانگذار کریپتولاو بود.

همچنین بخوانید:

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge