نهنگ شیبا اینو در هفته اخیر بیش از ۲۲ میلیون دلار توکن خریداری کرد

نهنگ شیبا اینو در هفته اخیر بیش از ۲۲ میلیون دلار توکن خریداری کرد

این نهنگ شیبا اینو را به ارزش ۲۲.۲ میلیون دلار در یک هفته خریداری می کند به گفته پورتال کریپت آی، یک سرمایه گذار بزرگ ناشناخته که در فضای کریپتو به آنها نهنگ می گویند، در هفته گذشته این نهنگ شیبا اینو ۱,۷۱۳ تریلیون توکن شیبا را به ارزش ۲۲.۲ میلیون دلار خریداری کرد‌ه است. […]

این نهنگ شیبا اینو را به ارزش ۲۲.۲ میلیون دلار در یک هفته خریداری می کند

به گفته پورتال کریپت آی، یک سرمایه گذار بزرگ ناشناخته که در فضای کریپتو به آنها نهنگ می گویند، در هفته گذشته این نهنگ شیبا اینو ۱,۷۱۳ تریلیون توکن شیبا را به ارزش ۲۲.۲ میلیون دلار خریداری کرد‌ه است.

نهنگ شیبا اینو
به ویژه اینکه در ۲۴ ساعت گذ‌شته بیشتر این مبلغ یعنی یک تریلیون شیبا در این آدرس دریافت شد‌ه است. بر اساس گزارش Excharge، تعداد کل توکن های موجود در این کیف پول تقریباً ۲۴ تریلیون شیبا است که معادل ۳۱۹.۲ میلیون دلار است.
اینکه آیا این کیف پول واقعاً آدرس خصوصی یک سرمایه گذار بزرگ است یا مستقیماً به پروژه و توسعه دهندگان شیبا اینو وا‌بسته است، مشخص نیست. با این وجود،
این آدرس ششمین نهنگ شیبا اینو بزرگ است. اولین مکان توسط یک “کیف پول مرده” که برای سوزاندن توکن های شیبا اینو ایجاد شد‌‌ه است، اشغال شد‌ه است.

تعداد دارندگان شیبا اینو دائما در حال افزایش است

با مطرح کردن موضوع مالکان شیبا، پویایی تغییر آنها قابل توجه است. اگر همان داد‌ه های کریپت آی را باور کنیم، در حال حاضر تعداد اعضای ارتش شیبا، همانطور که جامعه شیبا اینو خود را می نامد، بیش از ۲ میلیون آدرس است.
در همان زمان، تعداد آنها به طور مداوم در حال افزایش است: برای هفته گذشته افزایش دارندگان شیبا ۷,۷۱۸ آدرس و برای ماه گذشته ۳۰,۱۰۸ آدرس بود. در مجموع، تعداد کیف پول های جدید شیبا در تابستان گذشته ۱۲۱,۰۰۰ بود‌ه است.
با تقابل با قیمت شیبا که طی این سه ماه ۲۲ درصد افزایش داشته است، می توان حدس زد که این کیف پول ها در حال حاضر سود دارند.
همچنین بخوانید:

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge