کریپتو زمستان قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد

کریپتو زمستان قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد

کریپتو زمستان قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد کریپتو زمستان ، محققان کره جنوبی می گویند که زمستان کریپتو قبل از پایان سال مالی به پایان می رسد، اما فکر می کنیم که تلاش های فدرال رزرو ایالات متحده برای تقویت اقتصاد ایالات متحده می تواند در این مدت بر بازارهای ارزهای […]

کریپتو زمستان قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد

کریپتو زمستان ، محققان کره جنوبی می گویند که زمستان کریپتو قبل از پایان سال مالی به پایان می رسد، اما فکر می کنیم که تلاش های فدرال رزرو ایالات متحده برای تقویت اقتصاد ایالات متحده می تواند در این مدت بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

این تحقیق توسط بورس داخلی Korbit انجام شد و توسط Maeil Kyungjae گزارش شد.

زمستان کریپتو

زمستان کریپتو

واحد تحقیقاتی صرافی پیش‌بینی کرد که زمستان کریپتو «طولانی» – که با قیمت‌های بیت‌کوین (BTC) و آلت‌کوین پایین یا راکد مشخص می‌شود – هنوز برای چندین ماه ادامه خواهد داشت، اما در نهایت قبل از پایان سه ماهه چهارم سال مالی جاری به پایان می‌رسد.

محققان به روندهای زمستان های قبلی ارزهای دیجیتال نگاه کردند و با رکودی که در اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شد، به موازات آن ترسیم کردند.

به نقل از جئونگ سوک مون، رئیس واحد تحقیقات کوربیت، گفت:

این رکود بازار شبیه «زمستان رمز ارزهای سوم» است که بازارها بین پایان سال ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹ تجربه کردند.

جئونگ عقیده داشت که سیاست‌های پولی «سخت‌تر» فدرال رزرو در اواخر سال ۲۰۱۸ باعث رکود شد.

به گفته او، این رکود «برخلاف زمستان‌های اول و دوم» کریپتوها بود که «ناشی از عوامل داخلی در بازارهای دارایی‌های دیجیتال بود».

به این ترتیب، او افزود، کسانی که «زمان‌بندی» بهبود بازار کریپتو را پیش‌بینی می‌کنند، بهتر است به پیش‌بینی‌هایی در مورد «زمان تغییر موضع سیاست پولی فدرال رزرو» توجه کنند.

متفکران کوربیت انتظار دارند که “تغییر” در سه ماهه چهارم اتفاق بیفتد و ادعا می کنند که تورم به تدریج در سه ماهه دوم سال “کاهش خواهد یافت” و اخبار مثبت بیشتری از شاخص تولید ISM به دست خواهد آمد.

محققان رقیب Korbit Bithumb موافق بودند. هانگوک کیونگجه به نقل از لی می سان، رئیس واحد تحقیقاتی خود Bithumb، گفته است که سیاست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی احتمالا کوتاه مدت خواهد بود. او توضیح داد که احتمال دارد فدرال رزرو قبل از پایان سال تقویمی دوباره کاهش نرخ بهره را آغاز کند. لی نتیجه گرفت:

قیمت بیت کوین در نیمه دوم سال جاری [تقویمی] به پایین ترین سطح خود خواهد رسید و با نزدیک شدن به پایان سال نشانه هایی از ثبات را نشان خواهد داد.

 

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge