بایننس خطری برای مردم فیلیپین !

بایننس خطری برای مردم فیلیپین !

بایینس خطری برای مردم فیلیپین ؟ – یک اندیشکده محلی، Infrawatch PH، وزارت تجارت و صنعت فیلیپین (DTI) را تشویق کرده است تا تکنیک‌های تبلیغات غیرمجاز صرافی بایننس را از طریق نامه بررسی کند. بر اساس این نامه، صرافی ظاهراً از تبلیغات ثبت نشده ای استفاده کرده است که به طور معمول در رسانه های […]

بایینس خطری برای مردم فیلیپین ؟ – یک اندیشکده محلی، Infrawatch PH، وزارت تجارت و صنعت فیلیپین (DTI) را تشویق کرده است تا تکنیک‌های تبلیغات غیرمجاز صرافی بایننس را از طریق نامه بررسی کند.

بر اساس این نامه، صرافی ظاهراً از تبلیغات ثبت نشده ای استفاده کرده است که به طور معمول در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است تا مردم فیلیپین را هدف قرار دهد.

علاوه بر این، تنظیم کننده PH Infrawatch تأیید کرد که بایننس با فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) بدون مجوز، مقررات فیلیپین را نقض کرده است.

بایننس با چندین مشکل نظارتی روبرو شده است که به نظر می رسد بدتر شده است.

بایننس و مردم فیلیپین

بایننس و مردم فیلیپین

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران دسترسی نامحدودی به ارزهای دیجیتال دارند که مقامات مالی از آن‌ها بی‌اطلاع هستند و عدم حضور سرمایه‌گذاران سنتی تهدیدهایی را به همراه دارد.

ماه گذشته، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس اظهار داشت که هدف این صرافی تضمین مجوز برای ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) و صدور پول الکترونیکی (EMI) است، حتی اگر در فیلیپین ثبت نشده باشد.

با این حال، سخنگوی بایننس به این اتهامات در نامه پاسخ داد.

او گفت که این سازمان مسائل مربوط به انطباق را بسیار جدی می گیرد. علاوه بر این، این سازمان همچنین قصد دارد با مقامات دولتی، مجریان قانون و رهبران تجاری برای بهبود امنیت و پایداری صنعت همکاری کند.

این مقام بایننس همچنین اظهار داشت که این صرافی رعایت دقیق کلیه قوانین و مقررات قابل اجرا را اعمال می کند.

علاوه بر این، صرافی خط‌مشی‌های مشتری شما (KYC) را برای کاربران خود الزامی دانسته است.

این مقام مسئول ادامه داد:

سرمایه گذاری در برنامه های انطباق متوقف نشده است.

Infrawatch PH قبلاً به فعالیت صرافی در کشور اعتراض کرده بود. این گروه تحقیقاتی در ماه ژوئن با بانک مرکزی فیلیپین تماس گرفت و از این سازمان خواست تا علیه Binance اقدام قانونی انجام دهد.

Infrawatch بایننس را “خطری برای عموم” توصیف کرد و از سقوط این ارز دیجیتال به عنوان توجیه نام برد.

 

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge