ارز دیجیتال دریک ، متهمان در دادگاه انقلاب

ارز دیجیتال دریک ، متهمان در دادگاه انقلاب

مسعود ستایشی، سخنگوی دستگاه قضا، گفته پرونده متهمان ارز دیجیتال دریک بررسی و به دادگاه انقلاب ارسال شده است. او گفته در حال حاضر بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان از اموال این اشخاص توقیف شده است. به گزارش اکسشارژ و به نقل از پایگاه خبری قوه قضاییه، مسعود ستایشی ، سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با […]

مسعود ستایشی، سخنگوی دستگاه قضا، گفته پرونده متهمان ارز دیجیتال دریک بررسی و به دادگاه انقلاب ارسال شده است. او گفته در حال حاضر بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان از اموال این اشخاص توقیف شده است.

به گزارش اکسشارژ و به نقل از پایگاه خبری قوه قضاییه، مسعود ستایشی ، سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با آخرین وضعیت پرونده متهمان ارز دیجیتال دریک گفته است :

کیفرخواست متهم ردیف اول رمزارز «دریک» به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور، بدون قصد مقابله با نظام از طریق کلاهبرداری و متهم ردیف دوم به اتهام معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور و قرار جلب به دادرسی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شد.

دادگاه انقلاب اسلامی درباره ارز دیجیتال دریک

دادگاه انقلاب اسلامی درباره ارزدیجیتال دریک

مسعود ستایشی در ادامه درباره رمزارز دریک افزود:

پرونده رمز ارز دریک ۱٬۵۴۹ نفر مالباخته دارد و مبلغ یک هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال از متهمان توقیف شده است و غیر از این وجه نقد، اموال غیرمنقول دیگری نیز از آنها توقیف شده است و متهمان به‌منظور اغوای اشخاص به سرمایه‌گذاری و خرید این رمزارز، از طریق کانال تلگرامی خود به نام «بورس پول» و «فیوچرز نفت خام» به تبلیغات گسترده اقدام کردند و هر دو متهم در خرید و فروش و افزایش قیمت هر واحد از ۴ میلیون تومان به ۴۲ میلیون تومان، نقش داشته‌اند.

 

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی، قبلا در مورد پرونده رمزارز دریک گفت:

با اقدامات فنی پلیس مشخص شد توسعه‌دهندگان رمز ارز دریک، بدون پشتوانه، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده و قصد خروج ارز از کشور را داشتند. پلیس امنیت اقتصادی از اقدام آن‌ها جلوگیری کرد و عاملان آن دستگیر شدند و هم اکنون پرونده آنان در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

همچنین بخوانید :

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge