لباس های متاورسی با همکاری متا و DressX

لباس های متاورسی با همکاری متا و DressX

متا با استارتاپ مد دیجیتال DressX برای راه اندازی لباس های متاورسی همکاری می کند متا با شرکت مد دیجیتال DressX برای راه اندازی لباس های متاورسی در فروشگاه آواتار متا همکاری کرده است. DressX به Balenciaga، Prada و Thom Browne ملحق شد که ماه گذشته مجموعه‌هایی را در بازار عرضه کردند. متا با استارتاپ […]

متا با استارتاپ مد دیجیتال DressX برای راه اندازی لباس های متاورسی همکاری می کند

متا با شرکت مد دیجیتال DressX برای راه اندازی لباس های متاورسی در فروشگاه آواتار متا همکاری کرده است.

DressX به Balenciaga، Prada و Thom Browne ملحق شد که ماه گذشته مجموعه‌هایی را در بازار عرضه کردند.

متا با استارتاپ مد دیجیتال DressX همکاری می کند تا ظاهر مد آواتار جدیدی را در فروشگاه آواتار متا ارائه دهد.

لباس‌های DressX از ۱۹ جولای در دسترس خواهند بود و کاربران می‌توانند آن‌ها را در آواتارهای پلتفرم‌های متا، از جمله مسنجر، فیس‌بوک، اینستاگرام و هدست واقعیت مجازی کوئست خریداری کرده و بپوشند.

این استارت آپ در لس آنجلس مستقر است و در سال ۲۰۲۰ با ماموریت ارائه مجموعه های دیجیتالی از برندها و طراحان سه بعدی راه اندازی شد.

با توجه به مشخصات Crunchbase، این شرکت ۳.۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و اولین برند مد دیجیتال است که مجموعه ای را در Roblox راه اندازی کرده است.

همچنین قبلاً با H&M برای راه‌اندازی مد مجازی برای این برند همکاری کرده بود و فینالیست جایزه نوآوری ۲۰۲۲ LVMH بود.

لباس ها بین ۲.۹۹ تا ۸.۹۹ دلار قیمت دارند.

اخیراً، این برند با جیسون وو برای ایجاد و حراج نسخه دیجیتالی لباس مجلسی مراسم تحلیف میشل اوباما در سال ۲۰۰۹ همکاری کرد.

برندهای مد و لوکس در حال آزمایش راه هایی برای افزایش حضور خود در دنیای مجازی هستند تا سهمی از آنچه که تحلیلگران مورگان استنلی پیش بینی کرده اند بازار ۵۰ میلیارد دلاری برای برندهای لوکس باشد، به دست آورند.

لباس های مجازی متاورسی با همکاری متا و DressX

لباس های مجازی متاورسی با همکاری متا و DressX

خالقان و علاقه مندان به مد دیجیتال می گویند که نوعی از خودبیانگری و فردیت را ارائه می دهد که در غیر این صورت در ارتباطات آنلاین گم می شود.

همانطور که The Block ماه گذشته پوشش داد، DressX به لیستی از برندهای معروف دیگر می‌پیوندد که لباس‌های مجازی را در بازار متا اضافه کرده‌اند، از جمله Balenciaga، Prada و Thom Browne.

این بازار که برای اولین بار در کشورهای منتخب از جمله کانادا، ایالات متحده، مکزیک و تایلند معرفی شد، در آینده در کشورهای دیگر نیز معرفی خواهد شد.

 

همچنین بخوانید :

 

اطلاع لحظه ای از قیمت ها با عضویت در کانال تلگرامی اکسشارژ

کانال تلگرام اکسشارژ

آی دی : @excharge